my car

my car

Sunday, January 17, 2010

WHY WE WANT U TO BE RICH!

WHY WE WANT U TO BE RICH!

1) Aku kena kaya sbb dlm family aku takde yg kaya!!! kalau adik, abang @ mak ayah aku emergency nak pakai $$$ takkan aku nak cakap TAKDE???
2) Aku kena kaya sbb aku nak ubah nasib keturunan aku!!! kalau ayah, datuk, moyang aku dah banyak duit, takkan aku nak sama banyak macam diaorang??? lagipun tu diorang punya!Aku nak anak-anak aku dapat yang terbaik.
3) Aku kena kaya sbb aku boleh berbakti pada agama, bangsa dan negara.......
4) Aku kena kaya sbb aku nak pakai, makan, tinggal dan beli benda yg aku NAK!!! selama ni aku pakai, makan, tinggal dan beli benda yg aku MAMPU.......Adakah rumah, kereta, motor, baju, hp, kasut dan apapun yg anda ada sekarang benda-benda yg anda NAK, IDAMKAN, INGINKAN atau sekadar yg anda MAMPU???
SMS nama: 019-3896205
sertakan masa free anda sama ada siang / malam dan tempat atau Call Terus..

SMS@Call Segera!!! 019-3896205

No comments:

Post a Comment